Småland dåe (:

Nu var man då i småland! ;) Hos två av Pappas kompisar, Håkan och Anna. Oooch Rossi, deras hund :D Jag bara älskar hundar <3 Alla förutom typ sånna äckelhundar ;p Hur äckelhundar nu ser ut , haha^^ Jag har faktiskt ingen aning men de måste ju finnas iaf ;) Snart bli det iaf älgstek som Håkan har tjatat om hela dagen och innan vi kom också, i två dagar bakåt! Haha, han är verkligen galen i älg! ;) Men jag kommer nog inte att äta den goda älgsteken "/ (eller vad det nu heter), för jag har haft så problem med min dumma mage sen i onsdags :( Så störigt , kan inte äta så mycket saker utan att få ont i magen så det är lite jobbigt "/ Men det dör jag inte av ;) Men nog om det för nu blir det snart efterrätt så jag måste försöka proppa i mig lite för kaka är ju så gott särsklit kakor som Anna  gör är alltid gott! Hon gör så himla god mat, kan nästan inte låta bli att glupskt stoppa i mig ton med mat för den är så himlans god! :D BTW, så änvänder jag inte några svordommar här på bloggen för då måste jag betala pappa 50 öre , per svordom xD Men om han svär så måste han betala mig en krona så det är en bra deal xD Har redan tjänat ihop snart 10 kronor ( mycket va ?xD)

Puss o Kram
Frajtajk <3

Kommentarer
Postat av: Doris

heeej frida!!<3 är det fint i småland?:P

//doris xD

2008-08-07 @ 15:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0