Skåne,Skitungar,suraskåningar m.m

Kom precis hem igen från en härlig camping i röstånga i skåne. Och under den yiden har jag kommit fram till att skåningar är väldigt sura av sig :/ Och så fattar man inte vad dom säger^^ Det var några konstiga små killar som försäkte brotta ner mig för jag sa en svordom.. HAHAHA, fast de var så små så det var inte så jobbigt.. det var som typ som två flugor eller nåt xD Jag nöp en i knäväcket så la han sig på mrken och skrek :D det var faktiskt väldigt skoj xP Jag är lite hemsk av mig men de får väll skylla sig själva om det ger sig på en tjej som är äldre.. och sen så trodde en av dem att jag skulle ställa mig och skrika om han förstörde min frisyr.. men tilll hans förvåning så gjorde jag inte det^^ alla tjejer som han har träffat måste ha vart värsta fjortisarna för han blev väldigt förvånad.. han hade värsta långa håret och när jag hotade att jag skulle klippa av det så blev han rädd! Ha, liten skitunge bara. Lätt som en plätt! :D

Kram
Frajtajk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0