Hemma igen.

Nu är man då hemma och har ett förskräckligt magont som jag sitter och stör mig på -.-' Ont i magen på sommarlovet nä fy sjutton =( Det är inte så mycket att berätta mer än att jag har ont i magen och att jag sitter och surar för att jag inte förstår mig på något av ph (photoshop) , försöker nämligen att göra ett litet bild sakimojs med massa olika bilder till en sak. Aja , tur att man har ph kunniga kompisar så att de kan lära mig att använda det. (: Och då minsan ska jag lära mig allt i sinom tid till och med att göra designer , för det låter så kul med just nu så kan jag inte göra det och det dröjer nog minst ett halv år innan jag kan göra användklara designer som inte ser ut som en bajshög^^ Men jag behöver inte vänta såå länge på en ny design för ganska snart kommer min design av Johanna bli klar :D Ser fram emot det! Så att min blogg ser duglig ut! :)

Puss o Kram
Frajtajk <3


Kommentarer
Postat av: Frida/Frajtajk

Usch, tyvär blev det så här rosa :/ Men det får duga pallar inte hålla på så mycket med detta nu -.-' Godnatt

2008-07-21 @ 00:41:13
Postat av: Donie

E du hemma från småland nu? :)

2008-07-21 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0