Uuh, Party + Boring day :}

Har ni fest eller? (a)

Igår var jag då på 40 år fest, det var min låtsasmammas systers man som fyllde år^^ Eftersom Fataneh och hennes familj är från Iran allesammans så blev det såklart ett persiskt kalas :D Det var livat hela kvällen från klockan åtta till klockan halv 2, fast vi åkte typ när allting precis började.. 10 minuter innan vi åkte så började själva dicot där på den Iranska resturangen. Fast vi festade innan också på vårt egna lilla sätt så det var bra :) Värsta goda maten också :D Kebab och ris! Och såklart gurka! xD Jag vet, erkän tönigt ? xP Men lite töntig får man väll vara, jag baaara ääääälskar gurka (: Alla var så fina förutom jag som hade värsta nattlinnet eller nåt :] Bara för att det dumma skärpet skulle ramla av hela tiden :/ Menmen, det var i alla fall skit skoj! ;D



Vaknade halv 1 och var skit seg^^ Sen åt jag nudlar till frukost och sen satte jag mig vid datorn, men det fanns ingenting att göra och jag var skit trött så jag satte mig och deppa över mitt hår som hade blivit klippt för kort igår.."/
En eller två timmar senare skulle vi gå till Fahime som skulle flytta lite :} Men jag var så trött så jag somnade på stört i deras soffa :] Hur artig kan man va..? xp Sen 2 timmar senare ( klockan 7 ) så blev jag väckt av pappa och då skulle vi gå hem, hehe^^ sen så köpte vi godis och hade film kväll hemma, seg dag :) Det är av lateri och av snacks man blir fet av så jag skulle inte bli förvånad om jag lade på mig några kilo bara idag :P
Och justja, Fatneh säger alltid att hon inte snarkar men vi har film bevis på det! MOHAHAHAHA! ;D

Pusshej, Frajtajk

Kommentarer
Postat av: Nikki

Ja, visst är de?!.

Hmm, mm tyvärr.

Nja, får se till att dom inte träffas ist ;)

2008-08-03 @ 11:50:47
URL: http://nitti.blogg.se/
Postat av: Linn

Bara du hade roligt!

2008-08-03 @ 12:30:15
URL: http://dravsnnil.blogg.se/
Postat av: Nikki

De gör de säkert men jag tänker inte ta reda på vilket ;) XD

Hmm, men de kommer ta tid så palla^^.

2008-08-03 @ 20:09:00
URL: http://nitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0