Stugan

Har vart i stugan med familjen + Klara d: Igår natt så tänkte vi sova i mitt gammla leksakstält i regnet^^ (med presendning på förstås) men det började åska så att vi fick lite panik för vi var under ett träd och det var läskigt ;o Och så hade jag inga byxorpå mig för det var för vamt när vi skulle sova.. Så vi sprang tbx till huset igen, jag med bara en stor tröja på mig^^ Brr, kallt.. Sen hände inget mer. Suck, efter ha vart i stugan har den nyklippta sneluggen blivit helt knäpp..
Så nu är min frisyr skit konstigt ): Och jag är hur missnöjd som helst med håret och allt just nu.. Men jag får väll hitta på något.. Resten av veckan kommer bloggen vara helt död becuse jag kommer antagligen inte ha något roligt att skriva om..

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: pappa di

Jasså, så pessimistisk. Sommarlov, sova länge, godis, zorro, kompisar, spel, snart födelsedag åsså pappa di till helgen

2008-08-10 @ 13:25:37
Postat av: Johanna

hahaha nää det var min toffla som gjorde den (A)

2008-08-11 @ 14:50:07
URL: http://thejoehannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0