Nånting

Usch vad död min blogg är nu när jag inte skriver så mycket eftersom det är sommarlov och allt men efter sommarlovet så lovar jag att jag ska skriva mer och lägga in mera bilder och så!



Just nu så sitter jag vid datorn, jag har smitit litegranna från våra gäster som är här. Dock så känner jag inte dem och de har inte sagt ett ord till mig eller nåt.. så det får jag minsan unna mig att sitta vid datorn lite! ;) I natt har mina Mimm o Klaris sovit över, fett kul alltså ;D Vi satt uppe till 3 och spelade Zelda :] Jao, och idag har jag inte gjort så mycket annat än att vara ute med Zorro och spelat Tv-spel hos Klara ;) Imorn ska jag till stugan så jag kommer inte att skriva på några dagar.. Men nu måste jag gå och tråka mig med gästerna.. ;o

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0