Födelsedag!

Oo herreguu va man kan vara glad då! :)
Jag har fått nästan allt jag ville ha på min födelseda! Ska rabbla upp en massa grejor nu då (:
iPod, guitar hero, adressbok, kläder, 1000 kr, stan dag med mamma, spel o massa mer!
SEN SKA JAG FÅ MER! Skit kul verkligen! Vuxen kalas, kompis kalas PLUS ETT TILL KALAS! D:
Oooh, i´m so happy happy happy, jag vet jag är galen men jag bryr mig inte skojskojskoj! :)
Men det finns ju fortfarande en tråkig grej :/ Skolan :( :( :( Denna veckan ska vi få läxor också!  :( :(
en aja det är inte så mycket att göra åt :] :/ men skit samma :)

Puss o kram
nu är detta inlääget klart :]

Kommentarer
Postat av: pappa

Hoppas inte du har fått så mycket presenter att du inte har nåt att kämpa för.



Puss papp

2008-08-31 @ 22:51:24
Postat av: Dona

graattis, men det har jag redan sagt :D

lyllo dig! hoppas jag också får roliga grejer :D

2008-09-05 @ 10:09:40
Postat av: Dona

din pappa har rätt ändå O.o

2008-09-05 @ 10:10:45
Postat av: Lisa

GRATTIS i JÄTTE efterckot XD men grattis endå :)

2008-09-08 @ 18:02:35
URL: http://lisabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0