Detta har hänt.

Jau, här är då lite kort som har hänt på sistone (: Detta har hänt:

* Sovit hos Andreas :D
* Vart på göteborgs kalaset ;D
* Vart påå Ikea (:
* Dona o Donia har vart här :D
* Vart med kompisar! :D
* Suttit vid datorn och degat :D

Det är faktiskt typ det gammla vanliga sakerna jag brukar göra på ett sommarlov.. och om jag ska vara rktigt ärlig så kan jag inte säga att detta har varit en händelserik sommar även om jag rest runt om kring överallt till massa olika ställen! Men det känns faktiskt som om jag redan har gjort allt det här, och det är jag trött på! Jag vill göra nåt nytt gå på äventyr, hitta på något som man inte brukar göra! Såklart att det har varit skit roligt på sommarlovet men det var inte så särsklit speciellt som det typ brukar vara (åren innan), allting är inte lika kul längre om man har gjort det innan. Men jaja, det finns mer saker att utforska! :D
 Två riktigt härliga minnen från i sommar och vår!
1. Med klasskompisarna vid majbrasan! He*ve*e vad vi hade det skoj! Så himla underbart kul hade vi! Minne! <3
2. Minnena från Umeå med Frida! Vi har den mest knääppa, sjuka, underbara humorn, har alltid kul med dig, ALLTID! <3
Ingen, INGEN kan någonsin få mig att glömma alla sköna minnen!
nu är sommarlovet snart slut och jag tänker tbx på mitt sommarlov.. får njuta av det roliga minnen jag har haft när det blir riktigt riktgit lång tråkgit med skolan.. usch, börjar på tisdag.. men en bra sak är att om 9 dagar så är det min födelsedag! Jag fyller "tonåring" ! Jag får se vad som väntar mig på tonårings livet!

På 1 år har man blivit så himla anorlunda, tiden bara rinner iväg.. man tänker hela tiden hur det blir när man ska bli stor och alla de där sakerna men jag har liksom kommit på att jag vill dra ut på tiden när man är "barn" och ha roligt så länge som möjligt. Även om man inte kan/har allt så är det ju lika kul att bara leva livet..Det är tvärt om, om man inte har någonting att kämpa för eller att bli bra på eller kämpa för att få något så är det ju ingen mening med livet!
Så vaf*n lev livet så länge det går, man är inte ung hur länge som helst xD

Må bra, lev livet <3
Frajtajk <3



Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Det står på bilden var den kommer från så du kan bara klicka på bilden så kan du hitta fler på deras hemsida.

Ha det gott!

2008-08-17 @ 09:10:16
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Det finns fler såna hemsidor. Så om du hittar nån animerad bild hos nån så kan du dubbelklicka och kanske du kommer till en hemsida.

Kram

2008-08-17 @ 13:35:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: tess

Kikar in hos dig... //Tess

2008-08-17 @ 13:57:32
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas allt är bra!

Må gott!

2008-08-20 @ 05:33:31
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0